Dag 6

19 april 2017 - Agia Napa, Cyprus

Dag 6

Hoe mooi en makkelijk het mij verging op Tenerife hoe zwaar valt het me dit keer om op mezelf aangewezen te zijn. Het komt absoluut niet door Cyprus want dat is best de moeite waard (althans het stukje dat ik ervan gezien heb), het komt omdat ik hier alleen maar tussen Russen, Polen en een paar duitssprekende mensen zit. Er is hier geen Nederlander te vinden en zonder je eigen "volk" wordt je wereld dan wel heel erg klein besef ik me nu. Als is het maar heel even een praatje maken met deze of gene maar dat is er nu totaal niet bij. Heb dan ook besloten om niet meer op deze manier op vakantie te gaan.

Nu had ik mij voor morgen nog een excursie geboekt om toch nog wat van de oudheid te bekijken wat er zoveel tezien is op Cyprus kreeg ik vandaag een sms-je dat deze excursie geannuleerd was wegens gebrek aan belangstelling. Nee hè niet weer een stranddag. Dus direct naar de haven gegaan en heb me nu maar een of andere boottocht geboekt zodat ik in ieder geval toch een andere dagindeling heb. Gelukkig is het weer nog steeds goed.

Ik zeg het niet snel maar van mij mag het zaterdagmorgen 8.30 zijn. Dan sta ik als het goed is voor mijn eigen heerlijke huis in Enschede. Oost west, thuis best.

Ik heb het hier wel gezien.

Bedankt voor alle lieve reacties.

Gelukkig lees is nu een spannend boek, Lieve mama van Esther Verhoef. Die lees ik vanavond nog uit. Mijn 3e boek al van deze vakantie. Zegt genoeg lijkt mij. Zeker te bedenken dat ik geen snelle lezer ben. Ach en zo heeft ieder nadeel weer een voordeel want voor de geannuleerde excursie moest ik vroeg mijn bed uit en voor het relaxte boottripje voor morgen kan ik heerlijk rustig aan doen. Per slot van rekening is het vakantie, haha.

1. Ingrid:
    19 april 2017
    Jammer dat het tegen valt. Had ik toch mee moeten gaan. Het boek is wel erg leuk, vond ik althans.
  2. Annemieke:
    19 april 2017
    Gelukkig is het weer nog goed. Als het dan ook nog regent dan baal je helemaal.
  3. Cyrilla:
    19 april 2017
    Jammer meid, altijd zonde als een vakantie tegenvalt. Probeer er nog wat van te maken die laatste dagen. Wie weet kom je nog een stinkend rijke Rus tegen ... :-)
  4. Petra Kleinnibbelink:
    20 april 2017
    Ach wat zonde Ellen, dit is voor mij nu net wel de manier om vakantie te vieren. Heerlijk de hele dag aan het zwembad of strand. Beetje eten en drinken, boekje erbij. Maar ja ieder zijn meug. Sterkte nog de komende dagen.
  5. Renate:
    20 april 2017
    Alleen maar lawaaierige Nederlanders om je heen is niet fijn, maar dit is wel weer het andere uiterste.
    Hoop dat de boottocht leuk was.