Dag 7

20 april 2017 - Schiphol, Nederland

Vandaag gelukkig een leuke dag gehad. Wat zo'n boottochtje al niet kan doen. Even op andere gedachten en ook al heb ik ook vandaag geen mens gesproken er was genoeg om te kijken. Leuke muziek aan boord en de kapitein deed erg zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Het was dan ook gewoon een lekker dagje. Ging met een goed gevoel de boot af en nu ga ik ook morgen voor het laatst met veel plezier nog een dagje strand pakken. Ben inmiddels begonnen in het boek Judas van Astrid Holleeder dus genoeg spanning. Werkelijk wat is die Willem een zieke gast ervan uitgaande dat Astrid de waarheid spreekt.

Morgenavond om 18.00 uur word ik opgehaald dus ik heb nog een hele dag te gaan. Komt allemaal goed maar ben straks toch wel heel blij wanneer ik weer thuis ben.

Bedankt voor alle reacties en tot gauw allemaal.

1. Annemieke:
    20 april 2017
    Hele goede vlucht terug. Geniet nog even.
  2. Bert Hali:
    20 april 2017
    Het begint nu leuk te worden merk ik!!
    Ik zou een paar dagen bijboeken als ik jou was.
  3. Hanneke:
    20 april 2017
    Toch weer een ervaring rijker. Goede terugreis en je weet: 'home sweet home'.
  4. H. Benneker:
    20 april 2017
    Lieve Ellen, je bent weer een ervaring rijker. Ook al was het een wat mindere vakantie; je kunt weer meepraten over een vakantie met oost-blokkers. Nog een dagje volhouden en dan lekker naar huis. Tot gauw!