Sprookje

7 oktober 2018 - Schiphol, Nederland

Een zeer bijzonder verhaal.

Gisterenavond zaten wij in de eetzaal en aan de kop van de tafel zat nog niemand. Er kwam een man binnen en die zag dat lege plekje en zei: Ik reis alleen en zie deze lege plek mag ik misschien bij jullie aan tafel komen zitten?

Ja natuurlijk ga zitten. Hij vroeg het een en ander over ons gezelschap en waar we al geweest waren en of wij elkaar al kenden enz.. Toen vroegen wij hoe hij hier zo kwam. Oh dat is een heel lang verhaal was zijn antwoord. Daniëlle zei: Dat maakt niets uit, we hebben de hele avond.

Ok. Zei hij en begon aan zijn verhaal. Het is een engelsman en hij rende mee in een marathon wat hij niet voor het eerst deed. Hij had een heel goede baan als ingenieur en maakte vele uren in de week. Tijdens die marathon gaf zijn lichaam het op terwijl zijn geest wel verder wilde. Hij belandde in het ziekenhuis. Daar had hij eindelijk tijd om na te denken en dacht dan ook : waar ben ik in vredesnaam mee bezig?! Ik werk me kapot maar gun mezelf geen tijd om te genieten van het leven. En toen besloot hij zijn baan op te zeggen en om 1 jaar te gaan reizen op zijn motor. Hij maakte tevens een facebook en instagramaccount aan zodat mensen hem konden volgen. Dat begon met een klein aantal mensen maar inmiddels volgen zoveel mensen hem dat hij met de inkomsten van de reclame nu al 4,5 jaar onderweg is. In St. Francisco moest zijn motor een groot onderhoud hebben en hier ontmoette hij een vrouw waar hij wel een klik mee had. Zij had een zoon van 10 En liet al direct weten dat ze geen relatie wilde. Dat komt mooi uit zei Lyndon want dat wil ik ook niet. Zij heeft een baan bij Google en is van origine een Russin. Maar goed de motor was in onderhoud en dat gaat natuurlijk wel even duren en ze hadden dan ook diverse afspraakjes met elkaar en ze vonden elkaar maar leuker en leuker. Tja en dan wil je wel eens terug komen op bepaalde afspraken. Ze kregen dus toch iets met elkaar. Maar Lyndon zei er wel direct bij dat hijn zijn reis om de wereld nu toch echt wel af wilde maken. Dat zou nog ongeveer 1 jaar duren. Daar wilde zij wel op wachten. Inmiddels is zij al diverse keren naar een stad gevlogdn waar hij op dat moment was om vervolgens 2 weken met elkaar door te brengen.

In april/mei verwacht hij klaar te zijn met zijn reis en dan willen ze gaan samenwonen in Spanje want haar ouders wonen in Zwitserland en zijn ouders in Engeland. En Spanje zou dan mooi in het midden zijn.

Hij wil dan lezingen gaan geven over de diverse landen waar hij doorheen is gereden. Inmiddels al iets van 160 landen.

En toen kwam die olifant met die hele lange snuit......

Wat een verhaal of niet.

En ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat het een verschrikkelijk lekker ding was. Wow!!!!

Voor wie hem wil volgen: Lyndon Poskitt Racing of Races to places