Madagascar dag 1 14 juli 2015

14 juli 2015 - Schiphol, Nederland

Hallo allemaal,

Het is nu donderdagavond en ik ben wel zo' n beetje klaar om op vakantie te gaan. Het huis is opgeruimd, kleding gestreken, haartjes weer kort en geverfd dus laat maar komen die vakantie. Ik heb er zin in!

Maandagavond en de tijd uitzitten totdat ik naar de bushalte kan lopen.

Nog een goed uur en ik doe de voordeur voor 4 weken achter me dicht.

Net vanavond zijn er allerlei programma's op de tv over vliegrampen, de MH17 en vliegroutes over oorlogsgebieden. Vliegmaatschappijen hebben aangegeven dat ze niet meer over oorlogsgebied vliegen en nu blijkt dat niets minder waar is.

Bijv. de KLM vliegt nog over Mali, Saudie Arabië én Zuid Sudan. Laat ik nu met deze maatschappij vliegen én mijn reis gaat hoogstwaarschijnlijk over dat laatste land.

Het is nu 3.38 uur en daar zit je dan bij de Starbucks met een grote kop koffie voor je om wakker te blijven. Net even op een rustig plekje (bij de ander Starbucks die nog dicht was) opgezocht en daar toch nog 1,5 uur de ogen dicht gehad. Al met al valt het dus wel mee. Door de bewaking zijn daar nog 2 mensen naar buiten geleid. Tegen een zwerfster zei de bewaker: zo mevrouw, bent u uit geweest? Om haar vervolgens vriendelijk de weg naar buiten te wijzen. Zo kan dat dus ook.

1. Bert Hali:
    Hoi Ellen,
    We wensen je een fijne vakantie en verheugen ons nu al op jouw ervaringen en foto's die je gelukkig met ons deelt.
  2. Esther:
    Hoi Ellen,
    Hele fijne vakantie!! Geniet ervan.
  3. Marlies:
    Hallo Ellen,
    Geniet van je vakantie. Ben heel erg benieuwd naar je verhalen.
  4. Iris:
    15 juli 2015
    Hey Ellen,
    wens je een mooie prachtige vakantie.
    Groetjes,
    Iris
  5. Renate:
    15 juli 2015
    Leuk om je te kunnen volgen. Have fun!