dag 22 en nog steeds vast op Tulear

4 augustus 2015 - Schiphol, Nederland

Tulear - Antananarivo - Ile Sainte Marie

Ok. We zijn dus weer opnieuw ingecheckt met een vertrektijd van 9.20 uur én met een vervolgvlucht van 13.40 uur. Het is inmiddels 10.26 uur en we hebben net gehoord dat hrt vliegtuig net is opgestegen vanuit Antananarivo. Dt houdt in dat het vanaf nu op z'n minst nog 1 uur duurt voordat het hier is. Wij wachten af.

Wordt vervolgd.....

Inmiddels is het 12.30 uur en we wachten nog steeds. Dit is echt bijzonxer K**!!! want hierdoor zullennwe ook wel onze aansluitende vlucht missen dus dit houdt weer in datbwe alsnog niet op het eiland komen.

Wordt wederom vervolgd.

Jullie zullen het niet geloven maar we zitten wederom in het hotel waar we afgelopen nacht overnacht hebben.

Het is inmiddels 13.20 en wij hebben vernomen dat het vliegtuig is opgestegen vanuit Tana maar wegens materiële problemen na een kwartier terug is gevlogen naar Tana waar het nu nog steeds staat. Eén ding is zeker dat we vandaag niet meer op het eiland komen. Met het meeste geluk komen we nog in Tana vandaag. Jullie wilen niet weten met hoeveel mensen we nu hier in het hotel zitten. Ik schat zo tussen de 100 en 150 wel. En als er niet gevlogen wordt vandaag dan moeten die allemaal ergens ondergebracht worden. Wordt dus nog een spannende dag vandaag.

Wordt wederom vervolgd.

wij houden de moed erin met z'n allen.

Inmiddels heeft de Sawadee groep (18 man) ook kennis gemaakt met Air Madagascar en zit ook hier in het hotel te wachten op hun lunch. Wij zeiden al onder elkaar dat dit restauarant/hotel alleen al kan overleven door alle gestrandde reizigers waarvan de vlucht niet doorgaat.

Er komt vandaag vast nog wel een vervolgmail op deze mail.

Toedeledokieeeeeeee.

1. Annemarie:
    4 augustus 2015
    Wat een gedoe allemaal zeg... knap dat jullie zo positief blijven. Dus nu rennen met een handdoek naar de stoelen....Ik hoop dat je uiteindelijk op het eiland komt!!!
  2. Hanneke:
    4 augustus 2015
    Ja lekker zeg, dit is nu net niet de bedoeling van een reis in zo'n mooi land. Je wilt graag zoveel mogelijk zien en dat heb je dit. Ik weet nog dat ze ons ook waarschuwden voor deze problemen toen wij er waren maar wonder boven wonder ging bij ons alles goed. Maar daar hebben jullie nu niets aan. Wij hebben een kleine week doorgebracht op dat eiland en ik hoop echt dat jullie er (snel) komen en dat het weer daar goed is want met dat laatste hadden wij dus flinke pech want het regende iedere dag (en dan ook echt de hele dag). Houd de moed erin meis. Wij zijn trouwens met de boot naar overgestoken, die tocht duurde zo'n 1,5 uur en bijna iedereen was ziek. Blijf lachen.........
  3. Ellen Hali:
    4 augustus 2015
    Nou Hanneke ik hoop dat we er ueberhaupt nog komen. Er is al zoveel geschrapt deze reis door die *** maatschappij. We zitten hier nu al 3 dagen vast door allerlei mankementen aan vliegtuigen en vertragingen door mankementen aan de vliegtuigen.

Wie weet komen we wel nooit terug.