dag 22 en nog steeds vast op Tulear

4 augustus 2015 - Schiphol, Nederland

Tulear - Antananarivo - Ile Sainte Marie

Ok. We zijn dus weer opnieuw ingecheckt met een vertrektijd van 9.20 uur én met een vervolgvlucht van 13.40 uur. Het is inmiddels 10.26 uur en we hebben net gehoord dat hrt vliegtuig net is opgestegen vanuit Antananarivo. Dt houdt in dat het vanaf nu op z'n minst nog 1 uur duurt voordat het hier is. Wij wachten af.

Wordt vervolgd.....

Inmiddels is het 12.30 uur en we wachten nog steeds. Dit is echt bijzonxer K**!!! want hierdoor zullennwe ook wel onze aansluitende vlucht missen dus dit houdt weer in datbwe alsnog niet op het eiland komen.

Wordt wederom vervolgd.

Jullie zullen het niet geloven maar we zitten wederom in het hotel waar we afgelopen nacht overnacht hebben.

Het is inmiddels 13.20 en wij hebben vernomen dat het vliegtuig is opgestegen vanuit Tana maar wegens materiële problemen na een kwartier terug is gevlogen naar Tana waar het nu nog steeds staat. Eén ding is zeker dat we vandaag niet meer op het eiland komen. Met het meeste geluk komen we nog in Tana vandaag. Jullie wilen niet weten met hoeveel mensen we nu hier in het hotel zitten. Ik schat zo tussen de 100 en 150 wel. En als er niet gevlogen wordt vandaag dan moeten die allemaal ergens ondergebracht worden. Wordt dus nog een spannende dag vandaag.

wij houden de moed erin met z'n allen.

Inmiddels heeft de Sawadee groep (18 man) ook kennis gemaakt met Air Madagascar en zit ook hier in het hotel te wachten op hun lunch. Wij zeiden al onder elkaar dat dit restauarant/hotel alleen al kan overleven door alle gestrandde reizigers waarvan de vlucht niet doorgaat.

Er komt vandaag vast nog wel een vervolgmail op deze mail.