Dag 4 Krugerpark

24 september 2018 - Schiphol, Nederland

Oh werkelijk ik moet hier echt uitkijken want anders groei ik helemaal dicht. Ik moest gelijk aan jou denken Janny van Eden. Gisteren een buffet gehad.... niet normaal!!

Alleen al 8!!!! verschillende toetjes. Kun je nagaan wat de rest was. Van elke gang wel 2 keer opgeschept. Dat kan dus niet zo doorgaan. 😁 Maar lekker dat het was!

Als je dit eten hier allemaal ziet dan vraag je je af hoe het mogelijk is dat hier in Afrika hongersnood bestaat! Hier zien de meeste mensen er dan ook zeer gevuld uit, beter gezegd dik tot moddervet!

Direct na het wten naar bed gegaan.

Dag 4. Krugerpark

Vanmorgen al om 4.45 gewekt om om 5.30 uur te vertrekken naar het Krugerpark. Nog even koffie gedronken en vertrokken. We hebben echt al heel veel gezien. Van de big 5 al 4 stuks. De buffel, olifant, leeuw en neushoorn. Morgen gaan we voor het luipaard en hopelijk zie ik dan ook nog een keer de cheetah.

Ook vandaag 2 leeuwinnen gezien de vlak langs de weg lagen. Eén stond op en liep de weg over en toen die andere opstond bleek dat deze 2 net een prooi (een impala) hadden gevangen. De 2e liep dan ook weg met de prooi in de bek. Machtig mooi!

In het hotel hebben we een upgrade gekregen omdat eer heel veel bikers aankomen vandaag. Het soort onderkomens waar we in verblijven ben ik niet gewend van Sawadee. 4 sterren onderkomens!!

Net even gezwommen in het zwembad dat vlak bij onze kamer ligt. We hebben zelfs een poolbar. Oh oh dat voorspelt niet veel goeds voor vanavond en morgenavond.Lieve allemaal,

Ik zie dat jullie veel reageren en uiteraard lees ik dat ook allemaal en bedank ik jullie daarvoor maar verwacht alsjeblieft geen reactie want ik ik ben al blij dat ik tijd heb om überhaupt mijn programma bij te werken.

Ik heb net snel jullie reacties gelezen en dat doet me goed!

Ok vooruit dan hierbij nog een paar Z-A woorden.

Wanneer ieman uitgbreid geeuwt zegt onze reisleider: oh oh ek zie een klein tongetje (de huig dus) en wij hebben vandaag in het Krugerpark de pyjama-ezel gezien. De zebra dus.

Morgen meer.

Later...

1. Hanneke:
    24 september 2018
    Gewoon lekker blijven eten meid. Je groeit nog lang niet dicht.
  2. Hanneke:
    24 september 2018
    Jaja dat zeg jij maar elke broek zit mij al strak en dat na 4 dagen hier.
  3. Annemieke:
    25 september 2018
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt en als je weer thuis bent heb je de kilootjes er zo weer af. Neem het ervan!
  4. Renate:
    25 september 2018
    Fijn dat je het leuk hebt.
    Pyama ezel vind ik erg leuk 🤣
    Ik ken ook nog een ZA woord: vellendokter 😜
  5. Hanneke:
    27 september 2018
    Hoi Renate ja die ken ik ook want dat was van onze gezamenlijke vakantie. 😊 Huidarts
  6. Irma:
    29 september 2018
    Wat een prachtige reis Ellen. Gaaf hoor! Het is je gegund. Veel plezier en hou ons op de hoogte😉 i