dag 1 en 2

9 september 2014

Aangezien we een half uur vertraging hebben kan ik nog wel even wat wegtikken. net een heerlijk bakje koffie gehad bij starbucks. Daar was ik zo van aan het genieten dat ik de tijd vergat. 20 minuten na boardingtime schoot ik dus naar de gate alwaar ik zag dat we een half uur delay hebben. Waarom is altijd de vraag want het vliegtuig staat er en het zit hier vol met mensen. De eerste persoon van de groep al gezien. Een leuke man uit amsterdam die ook de 2 daagse wandeltocht en ook de vulkaanbeklimming gaat doen. Heb nog genoeg tijd om hem beter te leren kennen aangezien we naast elkaar zitten in het vliegtuig. Later.....

Zo het is hIer nu bijna half 1 's nachts en voor het slapen gaan nog even wat schrijven. De vlucht ging prima ondanks de vertraging van al met al toch wel ruim 1 uur. Met als gevolg dat we min of meer moesten rennen in Jakarta om ons vliegtuig naar Bali te halen. gelukt dus. Daar aangekomen de hele groep eindelijk ontmoet. Helaas duurde dat ook heel lang want van 1 man was de koffer niet aangekomen. Die kon daar dus ter plekke aan de slag om alle te regelen. Gelukkig bleef hij er vrij rustig onder en gaat hij er vanuit dat die koffer er morgen wel zal zijn. Ik hoop het voor hem want morgen vliegen we al weer door naar Flores. Het zou toch vervelend zijn als hij er dan nog niet is. Maar goed toen in de bus naar ons 1e hotel. Ook nog weer ruim 1 uur rijden. Naar mijn idee is het hier echt prachtig maar veel hebben we er nog niet van kunnen zien aangezien we in het donker aankwamen. even opfrissen, een korte breefing gehad en toen dus wat gegeten. Heerlijk gadoo gadoo met een heerlijke indische bintang (biertje) erbij. Morgen verlaten we om 10.30 dit mooie hotel om door te vliegen naar Flores. Hopelijk zijn we niet al te laat wakker zodat we nog even een duik in het zwembad kunnen maken.

Mochten jullie willen reageren....: leuk, heel leuk zelfs, maar verwacht geen bericht terug want dan heb ik geen vakantie meer maar zit dan alleen nog maar te typen en dat is nu ook weer niet de bedoeling. ;-)    later....