dag 3

10 september 2014

Alweer tijd gevonden om even wat te tikken. Zit nu op de luchthaven van Bali te wachten op de vlucht naar Flores. Voor mijn gevoel begint daar pas mijn vakantie. Nu is het nog steeds reizen , reizen, reizen. Harry heeft zijn koffer overigens vannacht al ontvangen dus gelukkig beschikt iedereen nu weer over zijn eigendommen. Het is natuurlijk nog te kort om er een goed beeld van te krijgen maar volgens mij is het wel een leuke groep. Nicolet, mijn kamergenootje uit Vlaardingen is ook een leuke meid. Ook met Sebastiaan (de jongeman uit Amsterdam) kan ik het goed vinden. Uiteraard is de verhouding westerlingen t.o.v de rest van nederland weer zo scheef als wat maar naar mijn idee zitten er geen vervelende mensen tussen. Hooguit 1 man. En.... natuurlijk heeft deze in het onderwijs gezeten. Zo'n lekkere betweter. Pfffff. Voor mij altijd beter om dit soort mensen niet teveel op te zoeken, haha. Tot zover voor nu en tot op Flores mits ze daar wifi hebben. Later!

Wederom beland in een prachtig resort pal aan zee. Helaas was het net te laat om nog wat foto's te maken. Nu kan de vakantie echt beginnen. Zit dus nu ook op het strand met mijn voetjes in het zand op zo'n echte strandstoel. Je weet wel zo een die wanneer die in elkaar valt je met geen mogelijkheid meer in elkaar krijgt. Starks gaan we met z'n allen op het strand eten. Buffet nog wel. Janny van E. weet dan precies wat ik bedoel, haha.  Nu heerlijk genieten en morgen weer verder.

1. Annemarie:
    10 september 2014
    westerse leu... leuke leu!