dag 5

17 juli 2015

Dan nu: de groep. ALLE mensen zitten dus in het onderwijs. en er is 1 gepensioneerde man van 69 bij. Dit is een man uit Antwerpen waar je zeer veel moeite voor moet doen om deze te verstaan. Mijn kamergenote, Ingrid, is ook een Vlaamse en 42 jaar oud. Wel een aardige meid maar haalt het niet bij mijn kamergenote van vorig jaar maar... ik had het veel slechter kunnen treffen dus mij hoor je daar niet over. Dan hebben we Frank van 42. Aardige vent die ook wel leuke humor heeft. Gerard en Anja uit Haarlem 54 en 59 jaar. Prima mensen. Marjolein 69 uit Almelo en Irma 52 uit Oslo. Deze 2 kennen elkaar van 2 jaar terug toen ze samen naar Ladakh zijn geweest. En last but not least hebben we dan Ton 59, Madelon 55 en Floris 29. Ton en Madelon kennen elkaar al 13 jaar en zijn vorig jaar samen op vakantie geweest naar Cuba. Ton heeft Floris vorig jaar op vakantie leren kennen en zodoende zijn ze nu dus met hun 3en op, pad gegaan.

Een komisch stelletje bij elkaar waarvann ik vermoed dat beide heren homo zijn. Verederop in deze reis zal dat vast wel duidelijk worden.

Aangezien het starks alweer donker wordt gaan we zo al richting dorpje om een lekkere eetgelegenheid te zoeken. Vanavond gaan we met Marjolein en Ingrid op pad. Morgenvroeg om half 7 op en dan 3 dagen met 4 wheel drives op pad. Het is dan maar de vraag of ik daar in het nationale park met over internet beschik.

Vanmiddag hebben we heerlijk aan het zwembad bij naar ons hotel gelegen en weinig tot niets gedaan.

Later!

1. Hanneke:
    17 juli 2015
    Is ook wel even lekker, toch? Je krijgt nog een heleboel moois te zien daar.
  2. Iris:
    17 juli 2015
    Heerlijk relax toch wel aan het zwembad na de vermoeide eerste dagen. Vanavond ga je uit eten met Marjolein en Ingrid(worden vast Vlaamse frieten).
    Ben benieuwd naar je verslag van het nationale park.
    Groetjes,
    Iris
  3. Jane:
    17 juli 2015
    pluk de dag en dat doe je volop, geniet ervan dan kan ik weer genieten van je verhalen, toi, toi, toi.

tot een volgende keer.

groetjes janny.