Reisbegeleider en nawoord

11 augustus 2015 - Schiphol, Nederland

Reisbegeleider

En dan last but not least onze reisbegeleider.

Dit was Jaap een man van 62 die wat mank loopt. Dit vanwege 2 nieuwe heupen die hij binnen 8 weken heeft gekregen. Getrouwd, 2 dochters, 1 kleindochter en de eerste kleinzoon is op komst.

Jaap is een grote grove man met een markante mooie kop. Voor de rest kan ik jullie vermelden dat:

- hij rookt als een ketter

- hoest als ik weet niet hoe

- minstens 3 eieren per dag at (in welke vorm dan ook)

- een buik heeft zoals je ziet bij mensen bij Obese die ik weet niet hoeveel zijn afgevallen. Dus m.a.w. zo'n oberschot aan vet dat naar beneden hangt.

- hij behoorlijk vaak in zijn kruis zat te knijpen.

- en last but not least een Roy Donders pak heeft.

Daarbij is het een geweldig leuke groepsleider waar je enorm mee kon lachen. Een echte vrijbuiter naar mijn idee.

Nawoord

Zo alle ariaries (het betaalmiddel van Madagascar) opgemaakt en een overheerlijk laatste maal genuttigd.

Voorgerecht, hoofdgerecht en een inmens grote coupe ijs als dessert. Mmmmmm.

Na het eten op weg naar de luchthaven waar ik dut nu zit te tikken.

Er zijn van die mensen waar als er iets mis gaat alles mis gaat. En goed voorbeeld hiervan zijn Gerard en Anja.

Het begon bij hun al bij aankomst dat Gerards koffer er niet bij zat. In de vakantie was Gerard één van de eerste dagen al zo wagenziek dat hij nog net op tijd de bus uitkon om te spugen. Anja is bij een val dusdanig door haar enkel gegaan waardoor ze de hele vakantie toch wel last heeft gehad en daarbij de afritsbroek kapot is gegaan.

Net bij terugkomst op de luchthaven hebben ze gekeken of hun koffer hier nog stond maar.... nee dus.

En nu bij het inchecken voor de terugvlucht zijn we allemaal op een latere vlucht gezet (was ook wel erg krap dus op zich niet verkeerd) behalve.... Gerard en Anja. Zij zijn 2 vluchten later ingedeeld. Mooi lullig want het is het leukste om natuurlijk op Schiphol afscheid van iedereen te nemen. Tja zo gaat dat soms.

De wet van Murphey.

1. Annemarie:
    11 augustus 2015
    WELKOM THUIS!
    NEEM DE GENOEMDE GEWOONTES ALSJEBLIEFT NIET OVER!!!
    OP 1 DING NA...
    LAAT DE VRIJBUITER IN JE LOS
    EN...
    IN JE BALLEN KNIJPEN, KAN JE TOCH NIET ;-)
  2. Ellen Hali:
    11 augustus 2015
    Haha ik zal het proberen. Met jou alles goed?
    tot donderdag!