De laatste voorbereiding

4 juli 2016 - Thuis, Nederland

Hallo allemaal,

Na een jaar van afwezigheid ben ik hier dan weer.

Vanaf woensdag ga ik weer een nieuw aontuur tegemoet. Dit keer is de bestemming Alaska! Nu bezig met de laatste voorbereidingen zoals: huis schoonmaken, alles wat maar opgeladen moet worden ligt aan allerlei laders en even controleren of ik het wachtwoord van deze blog nog wel wist.

En zowaar na niet eens zoveel pogingen kwam ik er in.

Als je deze blog niet meer wilt ontvangen laat het dan even weten want dan verwijder ik je uit de mailinglijst en anders tot snel vanuit Alaska of nog eerder.

Ellen

1. Bert Hali:
    4 juli 2016
    Hoi Ellen, dat gaat vast een leuke avontuurlijke vakantie worden.
    We missen je nu al en zitten met smart te wachten op die leuke reisverhalen !!
  2. Janny Hali:
    4 juli 2016
    Hallo Ellen, ik ga je volgen hoor en ben benieuwd naar je mooie verhalen! Heel veel plezier en geniet er lekker van .
  3. Franchette:
    Hoi Ellen.
    Ik wens je een ontzettende fijne vakantie toe...en je verhalen ga ik met veel plezier lezen want jij schrijft boeiend.
    Dikke kus van franchette x
  4. Renate:
    4 juli 2016
    Wens je een mooie reis en ben benieuwd naar de verhalen. ;)
  5. Hanneke:
    Hi Ellen,
    Veel plezier tijdens deze, weer unieke, reis. Ik ga je reisverhalen zeker volgen.

Tot later. Hanneke.
  6. Ellen Hali:
    5 juli 2016
    Dank je en jullie ook nog veel plezier in het staartje van jullie mooi reis.

ellen
  7. Ellen Hali:
    5 juli 2016
    @Franchette: Thanks en leuk te horen dat je naar de verhalen uitkijkt. ;-)
  8. Ellen Hali:
    5 juli 2016
    @ Renate: Dank je en die zullen zeker komen.
  9. Ellen Hali:
    5 juli 2016
    @Janny: Je hebt het helemaal goed gedaan hoor. ;-)
    Ik heb je reactie ontvangen.
  10. Ellen Hali:
    5 juli 2016
    Haha missen?! Ik ga nog korter weg dan anders. Maar toch fijn te horen dat je je zusje gaat missen. Ik hoop dat het weer leuke verhalen gaan worden. Laat je maar verrassen. ;-)
    Als ik de mogelijkheid heb dan bel ik Janny nog op haar verjaardag.

Ellen