dag 13

20 september 2014

Vandaag maar eens een echte vakantiedag gehouden. ik wilde een beetje uitslapen maar dat lukte voor geen meter. Dus ik zat om 8.00 uur al buiten voor onze prachtige luxe hotelkamer. Kort daarna kwam ook Nicolet naar buiten dus maar direct doorgegaan naar het ontbijt. Vervolgens heerlijk aan het zwembad gelegen onder een parasol. Om 16.00 uur werden we opgehaald voor de massage. Dit wordt gedaan door een stichting waar blinden/ slechtzienden en dove mensen worden opgeleid voor masseur. Sawadee steunt deze stichting. Het was echt heeeeerlijk. Daarna ben ik in het stadje gebleven want ik had daar afgesproken met Nicolet, Sebastiaan en Pieter om daar te eten. Labuan Bajo is één van de weinige islamitische steden van West-Flores. Het was een gezellige avond. Ook weer mensen gezien die ook de Wae Rebo trekking hebben gedaan. Morgen vertrekken we uit Flores en gaan dan 3 dagen op de boot naar Komodo en dan naar Sumbawa. We zitten dus op de helft.

Floris, trima kassi voor je schoonheid. Ik voel me enorm rijk dat ik al dit moois heb mogen aanschouwen.

1. Hanneke:
    20 september 2014
    Oooh wat mooi Ellen. En wat heb je het allemaal mooi vastgelegd in je verhalen. Ik reis een beetje met je mee op deze manier en hoop dat de rest van je reis net zo mooi is als de dagen tot nu toe.
  2. Renate:
    21 september 2014
    Wat leuk om je verhalen te lezen. Hoop dat de tweede helft van je vakantie ook zo mooi is. Veel plezier verder!
  3. Bert Hali:
    23 september 2014
    Hoi Ellen, mooie belevenissen maak je mee!!
    Als ik het zo allemaal lees, mogen wij dankbaar zijn voor de rijkdom die wij allen hebben.