Dag

10 november 2016 - Schiphol, Nederland

Dag 2

Vandaag een zalige relaxdag genomen. Precies wat de bedoeling was. Aangezien ik gisterenavond vroeg ben gaan slapen was ik ook vroeg op. Zat keurig om 8.00 uur aan het ontbijt. Tegen 9.15 zou de hostess komen om het een en ander te vertellen. Ook uiteraard over de excursies. Ik heb er 2 geboekt. Een op woensdag en een op zaterdag. Mooi verdeeld toch? Vervolgens heerlijk aan het zwembad gelegen en een boekje gelezen. Straks de laatste hoofdstukken en dan morgen met een nieuw boek beginnen. Ik heb ik reis alleen van Samuel Bjørk gelezen. Een aanrader kan ik zeggen.

Iets na de middag kreeg ik het te warm en ben ik even naar de overkant van de straat richting strand gelopen. Een klein zwart kiezelstrandje met ligbedjes en parasols. Daar ga ik dus morgen maar eens een dagje vertoeven denk ik zo. Ik heb een groot appartement voor mezelf. Niks niet weggestopt in een of ander hoekje omdat ik toevallig alleen ben. Slaapkamer, joekel van een badkamer, keuken, woonkamer en balkon. Een lange doorgang dus gezellig kun je het nu niet echt noemen maar ik ben er dik tevreden mee. Gisteren hadden ze met avondeten een spaanse avond en vanavond een italiaanse. Het eten is prima. Met de lunch heerlijke salade maar ook warm mocht je dat willen. Gisterenavond noch een mojito gedronken maar dat leek er niet op. Mierzoete limonade met alcohol. En uit zo'n tapje waar ook cola uit getapt wordt. Niet te drinken! Vanavond maar iets anders uitproberen. ☺